Mini este o marcă auto care există din 1969, dar care a fost achiziționată de BMW în 2000. Aceste mașini sportive au atras de-a lungul anilor un public destul de numeros, în ciuda faptului că au un preț de pornire ridicat. Cu toate acestea, mulți clienți au ajuns să găsească mai multe probleme la Mini Cooper, care sunt insuportabile de rezolvat.

Înainte de a cumpăra un Mini Cooper, trebuie să știți cu ce reparații v-ați putea confrunta în viitor. De aceea, vă prezentăm cele mai frecvente probleme ale modelelor Mini Cooper. De asemenea, evidențiem cele mai bune și cele mai proaste ale mărcii, arătându-vă în același timp ce trebuie să căutați înainte de a cumpăra. La finalul ghidului nostru, veți găsi o secțiune de întrebări frecvente cu întrebările pe care vi le-ați pus.

Cele mai frecvente probleme cu Mini Cooper

În funcție de model, vă puteți confrunta cu defectarea transmisiei automate sau cu defectarea ambreiajului manual. Au existat, de asemenea, probleme cu lanțul de distribuție, scurgeri de lichid de răcire și defecțiuni ale pompei de servodirecție electrică. Mini Cooper este cunoscut în continuare pentru probleme de sincronizare variabilă a supapelor și defecțiuni ale suportului radiatorului față.

Defecțiunea transmisiei automate

Am pus defectarea transmisiei automate în capul listei, nu pentru că este cea mai frecventă. De fapt, nu se întâmplă des, dar când se întâmplă, repararea ei costă destul de mult.

În medie, este posibil să cheltuiți între 6.000 și 6.500 de euro pentru a instala o transmisie nouă. În funcție de cât de vechi este Mini-ul la momentul respectiv, s-ar putea să nu merite nici măcar costul.

Ce duce la problemele de transmisie? Mini recomandă să nu se schimbe lichidul de transmisie, în ciuda faptului că KBB sugerează că ar trebui făcut la fiecare 90.000 de km. Lichidul vechi, contaminat, poate fi unul dintre motivele pentru care transmisiile se defectează prematur.

Defecțiunea ambreiajului (manuală)

Cu o transmisie manuală, există un risc mai mare de defecțiune a ambreiajului la modelele Mini Cooper. Atunci când ambreiajul se uzează, acesta poate provoca daune extreme transmisiei.

În timp ce toate Mini-urile sunt expuse riscului acestei probleme, se pare că este mai răspândită la modelele din 2022 până în 2016. Reparația nu este la fel de costisitoare ca în cazul unei transmisii automate, dar totuși costă, în medie, între 1.500 și 2.000 de euro.

Probleme cu lanțul de distribuție

Lanțul de distribuție este responsabil pentru conectarea arborelui cotit la arborele cu came. În cazul modelului Mini Cooper, lanțul de distribuție pare să se uzeze prematur, ceea ce duce la slăbirea funcționării.

Dacă problema nu este tratată imediat, aceasta poate duce la reparații costisitoare. Cu toate acestea, chiar și costul mediu de înlocuire a lanțului de distribuție este cuprins între 750 și 1.500 de euro.

Scurgeri de lichid de răcire de la pompa de apă sau de la carcasa termostatului

La un vehicul normal, scurgerile de lichid de răcire apar doar după mulți kilometri de uzură. Cu toate acestea, la prima generație de Mini Coopers, carcasa termostatului din plastic și pompa de apă au fost o sursă de probleme.

CITEȘTE ȘI:
Honda vs. Toyota: Ghid de fiabilitate

Atât de mulți oameni au avut probleme încât acum se recomandă schimbarea acestor piese în programul de întreținere. Mini recomandă înlocuirea lor la fiecare 80.000 km, ceea ce este pur și simplu absurd.

Pompa de servodirecție electrică

Vehiculele Mini Cooper au suferit o rechemare în service din cauza pompei de servodirecție defecte. Principalele probleme par a fi la modelele 2002-2007 și 2012.

Sistemul de servodirecție electro-hidraulică cedează din cauza unui ventilator de răcire defect. Pentru a preveni acest lucru, doriți să inspectați des sistemul pentru scurgeri și probleme de performanță. Dacă pompa trebuie înlocuită, nu uitați să adăugați și un ventilator nou.

Temporizarea variabilă a supapelor (VVT)

Sincronizarea variabilă a supapelor schimbă modul în care funcționează supapele de admisie și de evacuare la diferite viteze ale motorului. Cu toate acestea, vehiculele Mini Cooper au de suferit imediat ce nu există ulei suficient.

Dacă nu există suficient ulei, apare o fricțiune excesivă, ceea ce poate duce la deteriorarea motorului. Singura modalitate de a preveni acest lucru este să verificați mai des nivelul uleiului și să îl completați ori de câte ori este nevoie.

Suportul radiatorului din față

Deoarece Mini Cooper stă mai jos decât multe alte vehicule, bordurile par a fi o problemă. Dacă mașina lovește o bordură, suportul radiatorului din față tinde să se rupă. La urma urmei, este făcut doar din plastic fragil.

Împreună cu suportul radiatorului, furtunul de răcire poate suferi, de asemenea, daune din cauza amplasării sale. Aceste probleme sunt costisitoare și sunt o pacoste de rezolvat.

Cele mai bune și cele mai proaste modele Mini Cooper

Dacă intenționați să cumpărați un Mini Cooper, doriți să cercetați cu atenție modelele. Multe sunt considerate fie unul dintre cele mai proaste, fie unul dintre cele mai bune. Pentru a vă ajuta, am ales câte unul din fiecare pentru a-l analiza mai îndeaproape.

De exemplu, Mini Cooper S 2005 tinde să fie cel mai puțin fiabil. Conform NHTSA, acesta are peste 800 de reclamații. Pe lângă asta, există patru rechemări în service și două investigații deschise cu privire la defecțiunile servodirecției. De asemenea, tinde să aibă probleme cu lanțul de distribuție slăbit, ceea ce îl face un amalgam de probleme.

Pe de altă parte, Mini Cooper 2021 pare să aibă doar patru plângeri la NHTSA. Fie oamenii au încetat să mai cumpere aceste mașini, fie producătorul auto le construiește mai bine. Până acum, singura problemă majoră a fost cea legată de ambreiaj, care poate fi evitată cu ușurință alegând în schimb o transmisie automată.

La ce trebuie să fiți atenți când cumpărați un Mini?

Dacă ți-ai pus inima pe un Mini Cooper, trebuie să faci câteva verificări înainte de a da banii. Dacă nu ești atent, te-ai putea trezi conducând o mașină cu lămâie. Iată câteva lucruri pe care trebuie să le inspectați și la care trebuie să vă gândiți înainte de a face următorul pas.

CITEȘTE ȘI:
Ce se întâmplă dacă puneți benzină într-un motor diesel?

Generația

Există trei generații din care puteți alege, fiecare cu avantaje și dezavantaje unice. Cu prima generație, obțineți un stil uimitor și un cost mai mic. Cu toate acestea, acestea suferă, de asemenea, de unele dintre cele mai multe defecțiuni mecanice.

Cea de-a 2-a generație este considerată mai bună decât modelele anterioare. Multe dintre probleme au fost rezolvate și există o tehnologie îmbunătățită. Cu toate acestea, aproape toate problemele au fost rezolvate de cea de-a 3-a Generație. Dezavantajul este că stilul nu este la fel de unic și veți plăti cel mai mult pentru aceste modele.

Inspecția interioară

Interiorul lui Mini Cooper ar putea fi uzat, deoarece șoferilor le place să se joace tare. Uitați-vă bine la scaunele din față și din spate pentru a vedea dacă există deteriorări ale tapițeriei.

Dacă există deteriorări, doriți să luați în considerare acest lucru în calcul și costul. Deși puteți obține huse pentru scaune, acestea vor reduce stilul unic al lui Mini.

Inspecția exterioară

Este la fel de important să aruncați o privire la starea exterioară. Priviți Mini Cooper când soarele este afară, pentru a nu vă scăpa nicio imperfecțiune. De asemenea, puteți lua cu dumneavoastră pe cineva care înțelege reparațiile de caroserie și de vopsea.

Dacă Mini a fost implicat într-un accident, doriți să vă uitați cu atenție unde ar fi fost daunele. Puteți afla despre accidente obținând un raport istoric al vehiculului. Deschideți capota pentru a căuta daune și asigurați-vă că structura este evaluată.

Dacă vă uitați la o mașină decapotabilă, acordați o atenție deosebită oricăror semne de scurgere de apă. Veți observa pete de apă pe sau în jurul capotei decapotabile, precum și în interiorul habitaclului. Acestea pot fi costisitoare de reparat și ar trebui evitate.

Faceți un test drive

Nu vreți să cumpărați un Mini Cooper sau orice alt vehicul fără să îl testați mai întâi la volan. În timpul testului de conducere, ar trebui să căutați drumuri care sunt similare cu cele pe care le veți conduce în fiecare zi. De exemplu, dacă deplasarea zilnică se face pe autostradă, nu vă ajută cu nimic să îl testați pe străzile urbane aglomerate.

În timpul testului de conducere, ascultați cu atenție orice sunet ciudat al motorului. De asemenea, doriți să încercați toate accesoriile, inclusiv sistemul stereo. Testați frânele și simțiți cum se manevrează mașina. Dacă ceva vi se pare ciudat, plecați și căutați o altă mașină pe care să o încercați.

Căutați scurgeri

După drive-ul de test, uitați-vă atent sub Mini Cooper. Vreți să folosiți o lanternă și să examinați dacă există semne de scurgeri.

Dacă ceva se scurge, s-ar putea să vă confruntați cu reparații costisitoare. Majoritatea vânzătorilor privați nu vă vor spune dacă există o scurgere, așa că depinde de dumneavoastră să faceți cercetările.

Acoperirea în garanție

O modalitate bună de a evita facturile de reparații nedorite este să obțineți o garanție. Dacă achiziționați un Mini Cooper mai nou, este posibil ca garanția din fabrică să fie încă în vigoare. În plus, mulți dealeri au modele Mini Cooper certificate de ocazie care au un kilometraj redus și beneficiază de garanție.

CITEȘTE ȘI:
Cei mai buni și cei mai răi ani ai Honda CR-V

În afară de acestea, ați putea achiziționa și o garanție extinsă de la o terță parte. Evaluați opțiunile pentru a vedea dacă aceasta este o acoperire benefică pentru nevoile dvs.

Este un Mini Cooper o mașină de încredere?

Mini Cooper este adesea evaluat ca având o fiabilitate medie în comparație cu alți producători auto. Problema cu mașinile Mini Cooper este costul de reparare a problemelor. În medie, multe dintre defecțiunile mecanice sunt costisitoare de reparat, ceea ce îi costă pe șoferi mai mult decât se așteptau.

Mini Cooper-urile au probleme de întreținere?

Mini Cooper-urile tind să aibă mai multe probleme care se referă la întreținere. Între recomandarea de a face înlocuirea regulată a carcasei termostatului și îndrumarea de a evita schimbarea lichidului de transmisie, sunt multe lucruri care pot merge prost cu această gamă.

Care sunt câteva probleme majore cu un Mini Cooper?

Șoferii se plâng de probleme de transmisie, atât cu cea automată, cât și cu cea manuală. În plus, au fost raportate defecțiuni majore cu lanțul de distribuție, pompa de servodirecție electrică, suportul radiatorului și distribuția variabilă a supapelor. Au existat chiar și scurgeri de lichid de răcire care au apărut din cauza pieselor ieftine din plastic.

Care este durata de viață a unui Mini Cooper?

În medie, un Mini Cooper ar trebui să dureze între 150.000 și 250.000 de kilometri. Acest lucru înseamnă că vă puteți aștepta ca un Mini Cooper să dureze între zece și 18 ani dacă este întreținut corespunzător. Modul în care a fost îngrijit Mini are o mare legătură cu cât timp va oferi servicii.

Care este cel mai fiabil an de Mini Cooper?

Majoritatea oamenilor sunt de acord că modelele mai noi sunt mai fiabile. Până în prezent, Mini Cooper din 2021 tinde să aibă cele mai puține plângeri la NHTSA. De asemenea, are doar două rechemări în service și nicio investigație deschisă, ceea ce dovedește că este una dintre cele mai bune opțiuni dacă vrei un Mini second-hand.

Dacă vrei să conduci un Mini Cooper, probabil că ești cel mai încântat de stilul unic și distractiv. Cu toate acestea, trebuie să iei în considerare problemele comune ale Mini Cooper care te-ar putea face să îți disprețuiești mașina după câțiva kilometri. Dacă nu ești atent, ai putea conduce o mașină cu lămâie care nu îți provoacă decât dureri de cap.

Cu acest ghid, ar trebui să aveți mai multe informații despre ce Mini Cooper este potrivit pentru dumneavoastră. Luându-vă timpul necesar pentru a lua o decizie, veți evita facturile costisitoare de reparații mai târziu. Deși poate fi o durere să încetinești procesul de cumpărare, puțin timp în plus păstrează mai mulți bani în buzunar.